Група компаній «Фактор» – найбільше в Україні видавничо-поліграфічне підприємство, підбила підсумки минулого 2015 року.
Як зазначив президент ГК «Фактор» Сергій Політучий, «підсумки 2015 року дуже точно відображають важку роботу з подолання наслідків і військових подій, і пов’язаного з ними економічної кризи. Результатом подолання цих несприятливих для компанії моментів стали організаційні зміни, вихід на нові ринки і зростання доходів підприємств на 23%».
Він зазначив, що 2015 рік став роком радикальних змін географіі ринків збуту поліграфічних послуг. Крім традиційних замовників з України і країн ближнього зарубіжжя, у друкарні «Фактор-Друк» з’явилися замовники з Голландії, Австралії, Великобританії, Болгарії, Німеччини, Швеції, США.
Видавництво художньої літератури «Віват», яке також входить до складу Групи компаній «Фактор», за даними Книжкової палати України стало другим за асортиментом випущених в минулому році книг і надрукованих тиражів. Видавництво «Віват» у минулому році продало авторські права на дитячі книги у 18 країн світу, що зробило його помітним на європейському ринку книговидання. У плани «Віват» входить участь у найбільших світових книжкових ярмарках у Франкфурті, Болоньї, Лейпцігу.
Ще одним підприємством, що входить до складу Групи компаній, є Видавничий дім «Фактор» – найбільше спеціалізоване видавництво професійної літератури для бухгалтерів, юристів, економістів. Видавничий дім «Фактор» активно розвиває нові сервіси, зокрема, онлайн-видання: портал «Бухгалтер.com.ua», безкоштовний онлайн-консалтинг для передплатників і онлайн-освіту – Factor Academy. «Наші бухгалтерські онлайн-вебінари збирають до 10 тисяч учасників, що є безпрецедентним фактом для України», – зазначив С. Політучий.
Група компаній «Фактор» ставить перед собою серйозні завдання, які пов’язані з розширенням географії ринку поліграфічного спрямування та збільшенням частки видавництва «Віват» на українському ринку.
«Сьогодні українські компанії мають хороші шанси стати частиною глобального ринку, де їхня продукція буде цілком приваблива і бажана для потенційних покупців. Ми рішуче націлені й надалі продовжувати вихід на світові ринки збуту, в першу чергу в Європу. І результати, отримані в минулому році, надають упевненісті, що на нас чекає успіх», – зауважив С. Політучий.