• Бренд «Україна» і концерт харківських віртуозів для іноземних інвесторів: у Харкові пройшов VIII Міжнародний економічний форум

Бренд «Україна» і концерт харківських віртуозів для іноземних інвесторів: у Харкові пройшов VIII Міжнародний економічний форум

28 вересня 2016 р.

investforum123 вересня у Харкові проходив VIII Міжнародний економічний форум «Інновації. Інвестиції. Харківські ініціативи », який став знаковою подією не тільки для міста, а й для України в цілому. У заході взяли участь близько трьох десятків міжнародних делегацій, серед яких представники США, Канади, Франції, Бразилії, В’єтнаму, Індії, Македонії, Албанії, Румунії, Індонезії.

Крім дипломатичного корпусу, участь у заході взяли представники бізнесу, експертних кіл і міжнародних організацій країн Європи, Азії, Південної та Північної Америки. Учасники форуму не тільки провели переговори з міжнародними партнерами, а й ознайомилися з реальними механізмами виходу на міжнародні ринки і практичними порадами щодо отримання міжнародної технічної допомоги та інформацію про доступні в Україні міжнародних програмах для малого і середнього бізнесу.

Почесний консул Франції в Харкові Сергій Політучий в своєму виступі в рамках форуму зробив акцент на важливості просування бренду нашої країни в світі.

investforum2«Унікальність України як об’єкта інвестицій полягає в тому, що вона при всіх її економічних проблемах і азіатській вартості ресурсів, насправді – і географічно, і історично, і культурологічно, і ментально – є частиною великої європейської сім’ї» – заявив він.
На його думку, проблеми неактивності інвесторів пов’язані з тим, що держава за всі 25 років не зробила практично нічого для того, щоб світ, і в першу чергу, Європа, дізналися про нашу країну, зацікавилися нею.
«До країни в цілому, з точки зору створення та підвищення її інвестиційної привабливості, потрібно ставитися як до бренду, активно і системно просуваючи цей бренд за всіма наявними дипломатичними і комунікаційними каналами, створюючи нові спеціалізовані pr-агенції на національному рівні з завданням просування торгової марки «Україна» у світ. Реальну вартість бренду нашої країни важко переоцінити: прекрасне географічне положення, розвинена інфраструктура, досить освічене населення, досвід роботи не тільки у видобувних галузях, але і високотехнологічних сферах, серйозний науковий потенціал. Все це робить Україну схожою на богатиря у летаргічному сні. І тільки реформи, інвестиції та передові управлінські та технологічні рішення, здатні розбудити цього «сплячого богатиря». Тому завдання залучення інвесторів в Україну є найважливішою проблемою сучасного етапу розвитку економіки» – стверджує засновник і президент ГК «Фактор».

У рамках VIII Міжнародного економічного форуму за підтримки Почесного консула Франції у Харкові Сергія Політучого відбувся унікальний концерт симфонічної музики, що став головним об’єднуючим і завершальним акордом масштабного міжнародного заходу. Ансамбль солістів «Нова сімфоніета» під керівництвом харківського музиканта зі світовим ім’ям Станіслава Христенка виконав шедеври класичної музики.